Nasze ceny zależne są od ilości dokumentów, z którymi będziemy pracować. Mamy dwa typy cennika:

1. Abonament – ten typ cennika wybierają z reguły Klienci, którzy dopiero rozpoczynają  swoją działalność, rozwijają biznes, potrzebują precyzyjnie zaplanować koszty.
Nasze abonamenty rozpoczynają się od kwoty 39,00 zł netto i są uzależnione od ilości dokumentów do zaksięgowania. Poniższe tabele pozwolą Państwu wybrać odpowiedni dla Państwa pakiet usług.

I. Ewidencja Przychodów – tzw Ryczałt

Ilość dokumentówCena zł netto
Do 5 sztuk39,00
Do 10 sztuk69,00
Do 20 sztuk99,00

II. Książka Przychodów i Rozchodów – popularny „kapir” – najczęściej wybierany przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą

Ilość dokumentówCena zł netto
Do 5 sztuk49,00
Do 10 sztuk89,00
Do 20 sztuk129,00
Do 30 sztuk169,00
Do 40 sztuk199,00
Do 50 sztuk239,00

III. Księgi Handlowe – tzw pełna księgowość – najczęściej dotyczy różnego rodzaju Spółek

Ilość dokumentówCena zł netto
Do 5 sztuk249,00
Do 10 sztuk299,00
Do 20 sztuk349,00
Do 30 sztuk399,00
Do 40 sztuk449,00
Do 50 sztuk499,00

IV. Kadry i płace – w cenie zawarte jest przygotowanie dokumentów związanych z zawarciem i przebiegiem umowy, pilnowanie terminów badań lekarskich, terminów BHP, wystawianie zaświadczeń, rozliczanie „chorobowego”, itp

Rodzaj usługiCena zł netto
Płace25,00/osoba
Kadry i płace35,00/osoba
Pracownik bez ZUS (np. umowa o dzieło)15,00/osoba
Szkolenie BHP140,00/osoba

V. Dokumenty dodatkowe

Rodzaj usługiCena zł netto
Sprawozdanie GUS100,00
Deklaracja PFRON100,00
PIT roczny dla naszych KlientówW cenie
CIT roczny dla naszych KlientówW cenie
Sprawozdanie roczneŚrednia wartość usług z 12 mcy

Jeśli w cenniku nie znaleźli Państwo usługi, która Państwa interesuje lub posiadają Państwo większą ilość dokumentów prosimy o kontakt – wycenimy usługę indywidualnie.

2. Drugim typem naszego cennika jest stawka godzinowa. Jak to wygląda?
Pobieramy 150,00 zł netto za godzinę naszej pracy. Wraz z fakturą za wykonane usługi otrzymują Państwo szczegółowy wykaz wykonanych przez nas czynności wraz z czasem, w którym pracowaliśmy dla Państwa Firmy. Naliczamy opłatę tylko za faktycznie przepracowane minuty. Np. jeśli mają Państwo do 5 dokumentów księgowych (standardowych) cena usługi nie przekroczy 30,00 netto. Tę opcję wybierają z reguły przedsiębiorcy pracujący na B2B. Jest to też opcja, którą cenią sobie nasi stali Klienci, którzy już wiedzą jak pracujemy i sprawdzili „na własnej skórze”, że jest to dla nich zdecydowanie bardziej korzystne niż abonament.

Facebook
Twitter
LinkedIn